- Hétfő: 8:00-16:30
- Kedd: 8:00-16:30
- Szerda: 8:00-16:30
- Csütörtök: 8:00-16:30
- Péntek: 8:00-16:30
- Szombat: 8:00-13:00
- Vasárnap: Zárva
+36 1 707-0232
Aktuális nyitvatartás
Elérhetőség, kapcsolat
Sok márka képviselteti magát a magyar piacon. Megtalálhatók köztük a professzionális öntözés nagyjai, itt vannak a másodvonalbeliek, és természetesen a hobbikategória is nagy erőkkel jelen van. Laikusként nehéz eligazodni a kínálat dzsungelében, könnyen tévútra juthat az ember.
Ugyanez igaz némely telepítőkre is: sokan rontják a szakma jó hírét hozzá nem értésükkel, etikátlan üzleti magatartásukkal.
Sokan sokfélét gondolnak az öntözőrendszerekről – itt a legjellemzőbb tévhiteket szeretnénk eloszlatni, egy kicsit rendet teremtve a fejekben.
„Egy automata öntözőrendszer nagyon sok pénzbe kerül.”
Attól függ, mihez képest, persze. A rossz öntözőrendszer is kerülhet nagyon sokba (főleg a megépítés után, amikor gyakorlatilag újra kell építeni), és egy jó öntözőrendszer is lehet olcsó. Mindennek megvan a maga ára; a gyanúsan olcsó sohasem jó, a kimagaslóan drága pedig nem feltétlenül jelent annyival több pluszt. Ráadásul a költségcsökkentésre számos ötletünk van!
„Meg lehet ezt a kertet négy-öt szórófejjel is öntözni!”
Higgye el: nem. Az öntözőrendszer tervezési alapelvei napjainkra teljesen kikristályosodtak, a jó eredményhez teljesíteni kell a szükséges minimumot. Ha nincs elég szórófej, az már az első indításnál meglátszik. Csak akkor már késő.
„A locsolás komolytalan dolog, nem érdemel utánajárást.”
Mint mindent, ezt is csak komolyan szabad csinálni. Nyilván tisztában van mindenki az automata öntözés előnyeivel – nem véletlenül olvassa ezeket a sorokat. Az öntözőrendszer értékes berendezés, a jónak mondott és a tényleg jó között hatalmas különbségek lehetnek. Érdemes tehát alaposabba a számok mögé nézni, döbbenetes dolgokra derülhet fény.
„Egy öntözőrendszer komoly dolog, inkább szakemberhez fordulok.”
Ez nem kérdés, valóban komoly. Itt egy dolgot kell alaposan megfontolni és eldönteni: megbíz egy telepítőt, vagy saját maga építi meg? Az első megoldásról: ha megengedheti magának a vele járó többletköltséget, akkor ez a kényelmesebb megoldás, csak nagyon vigyázni kell a telepítő kiválasztásakor. Legjobb, ha ismerőse, barátja által jó szívvel ajánlott szakembert bíz meg a munkálatokkal.
A másik megoldásról nagyon röviden annyit: abszolút működőképes. Az elmúlt évek tapasztalatai arról szólnak, hogy előképzettség és tapasztalat nélkül is, pusztán a tervekre támaszkodva el lehet érni a legjobb eredményt.
„Nincsenek heteim az öntözőrendszer megépítésére.”
Egy átlagos kerti öntözőrendszer telepítése szakembernek – felszereltségtől és kapacitástól függően – egy-három nap. Házilag ugyanez összehozható további egy-két nap alatt. Egy vagy két hétvégéről beszélünk tehát.
„A konkurens ajánlat lényegesen olcsóbb. Nyilván ugyanolyan jó.”
Az egyes gyártók alkatrészárai között nincsenek jelentős különbségek. Ha egy gyanúsan alacsony összegről szóló árajánlatot tart a kezében, jusson eszébe, hogy „Meg lehet ezt a kertet négy-öt szórófejjel is öntözni!” Egyébként a műszaki tartalom vezesse elsősorban, az ár a következő legyen csak. Meglátja, hogy az igazi minőségnek mindig ára van, ami nem feltétlenül jelent nagy árat. És meg egy nagy igazság: idővel mindig az olcsó lesz a legdrágább...
1161 Budapest, Csömöri út 153.
Tel.: 06 1 707 0232
E-mail: info[kukac]hydrolight.hu
Nyitvatartásunk:
Hétfőtől péntekig 8:00-16:30
Szombaton: 8:00-13:00
Cookie(süti)-kezelési szabályzat
Mik is azok a sütik?
A sütik kis szövegfájlok, melyeket a webhely az oldalaira látogató felhasználó számítógépén, illetve mobilkészülékén tárol el. A sütik segítségével a honlap bizonyos ideig megjegyzi a műveleteidet és személyes beállításaidat (pl. a felhasználónevet, a betűméretet és a honlap megjelenítésével kapcsolatos többi egyedi beállítást), így nem kell azokat újra megadnod minden egyes alkalommal, amikor honlapunkra ellátogatsz, vagy az egyik lapról átnavigálsz egy másikra.
Hogyan használjuk fel a sütiket?
Webáruházunk sütik segítségével tartja nyilván a következőt: Bejelentkezés
A sütik engedélyezése nem feltétlenül szükséges a webhely működéséhez, de javítja a böngészés élményét és teljesítményét. Törölheted vagy letilthatod ezeket a sütiket, de ebben az esetben előfordulhat, hogy a webhely bizonyos funkciói nem működnek rendeltetésszerűen.
A sütik által tárolt információkat nem használjuk fel a személyazonosságod megállapítására, és a mintaadatok teljes mértékben az ellenőrzésünk alatt állnak. A sütik által tárolt információk kizárólag az itt leírt célokra kerülnek felhasználásra.
A sütik karbantartása
Lehetőséged van arra, hogy engedélyezd, letiltsd, karbantartsd és/vagy tetszés szerint töröld a sütiket. Amennyiben változtatni szeretnél a beállításon, a láblécben található "Cookie beállítások" linkre kattintva teheted azt meg.
Bővebb információkért látogass el az aboutcookies.org oldalra. Törölni tudod a számítógépen tárolt összes sütit, és a böngészőprogramok többségében le tudod tiltani a telepítésüket. Ebben az esetben azonban előfordulhat, hogy minden alkalommal, amikor ellátogatsz egy adott oldalra, manuálisan el kell végezned egyes beállításokat, és számolnod kell azzal is, hogy bizonyos szolgáltatások és funkciók esetleg nem működnek.
A szükséges cookie-k elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ez a kategória csak azokat a sütiket tartalmazza, amelyek biztosítják a webhely alapvető funkcióit és biztonsági funkcióit. Ezek a sütik nem tárolnak semmilyen személyes információt.
A preferenciális cookie-k lehetővé teszik a webhely számára, hogy megjegyezze azokat az információkat, amelyek megváltoztatják a webhely viselkedését vagy megjelenését, például az Ön által választott nyelvet vagy azt a régiót, amelyben tartózkodik.
A statisztikai cookie-k megmutatják számunkra, hogy hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók honlapunkkal azáltal, hogy anonim információkat gyűjtenek. Google Analitika követőkód, amely név nélkül naplózza a látogató böngészőjének és számítógépének adatait.
A marketing cookie-k a látogatók követésére szolgálnak a webhelyeken. Céljuk az, hogy olyan hirdetéseket jelenítsenek meg, amelyek relevánsak és vonzóak az egyes felhasználók számára, és ezáltal értékesebbek a megjelenítők és a harmadik fél hirdetők számára.